Purchasing Process

Διενέργεια Αγοράς μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

 

Η πραγματοποίηση παραγγελίας μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως ρυθμιζόμενη από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί

Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, έχει ο χρήστης/ πελάτης εφόσον είναι δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα (εφόσον έχει συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας του και δεν τελεί σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης). Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα.

Η διαδικασία της παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος γίνεται με τη συμπλήρωση ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης. Η ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο.

Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η εταιρεία διαθέτει τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

  • Κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό
  • Πειραιώς Bank-IBAN: GR85 0172 2420 0052 4210 5465 426
  • Δικαιούχος: Σοφιανίδης Και Σία ΟΕ.
  • Αντικαταβολή με πληρωμή τη στιγμή που θα παραλάβετε τα προϊόντα, (μόνο για την Ελλάδα). Η χρέωση είναι 3€.
  • Μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, mastercard και Viva Wallet.

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, τη διάρκεια ισχύος και την τιμή της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά αντίγραφο της παραγγελίας του, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει.

Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ (24%), ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

 

Ένας πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει μια παραγγελία μέσα σε μία(1) εργάσιμη ημέρα από την πραγματοποίηση της. Οι ακυρώσεις πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ τηλεφωνικά στο 2331022272. Μετά το πέρας του προαναφερθέντος χρόνου η ακύρωση δεν μπορεί να γίνει δεκτή.

 

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

 

Ένας πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που την παρέλαβε. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η εταιρεία δεσμεύεται να αναλάβει το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

Ένας πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν στην άρτια κατάσταση που το παρέλαβε χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία του και επιβεβαιώνοντας ότι δεν έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, οφείλει να συμπεριλάβει την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων και ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής & με τον τρόπο επιστροφής, η επιστροφή των χρημάτων του πελάτη θα ολοκληρωθεί εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που η εταιρεία παρέλαβε τα προϊόντα.

Στην περίπτωση που ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, η ίδια δεσμεύεται ότι θα στείλει εκ νέου courier στην διεύθυνση που έχει ορίσει ο πελάτης για την παραλαβή της παραγγελίας του με δική της επιβάρυνση.

Στην περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει την παραγγελία του χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα της εταιρείας τότε τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον ίδιο τον πελάτη.

Από τη στιγμή που το προϊόν προς επιστροφή φύγει από τον πελάτη, η εταιρεία το παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών (ισχύει για τις επιστροφές εντός Ελλάδας και μέσω της ΕΛΤΑ Courier). Εάν ο πελάτης επιλέξει οποιαδήποτε άλλη μεταφορική εταιρεία, η εταιρεία δεν δύναται να παρέχει καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής του προϊόντος που επέστρεψε.

Μόλις γίνει παραλαβή του προϊόντος, γίνεται άμεσα επεξεργασία του αιτήματος του πελάτη και ενημερώνεται μέσω email ή τηλεφωνικά.

 

en_GBEnglish